Alla inlägg den 1 september 2010

Av Mattias Isaksson - 1 september 2010 17:36

Efter ett par klagomål har jag nu bytt bakrundsfärg/typsnittsfärg. Man kunde tydligen inte läsa vad som stod, men ändå kunde jag, och min förut, enda läsare, kunde läsa texten.

Övrigt?

Har en bok att läsa No Country for Old Men. Får hoppas att boken är bra. Annars är jag rätt screwed. Har också en jävla massa litteraturfakta att fixa till nästa onsdag.

Nu till något seriöst och meningsfullt:
Folkpartiet har stoppat upp en del affischer i våran skola. Budskapet på de är väl helt ok, vilket är att gränserna mellan länderna inte ska hindra en, MEN de har failat HÅRT med de. För det första hade bilden inte mycket med budskapet att göra. För det andra så var bilden helt fel för folkpartiet. Färgerna är starkt rött och mörkt orange, och bilden föreställer en stor folksamling från arbetsklassen och i mittet sticker en STOR HAND upp som håller en HAMMARE! Låter det bekant? Det såg ut som ren gammaldags vänsterpropaganda. Något som är rätt konstigt för ett parti från högeralliansen att använda.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg är helt onödig. Fast ibland inte. Men oftast iallafall

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket politiskt block vill du se i regeringen?
 Röd/Grönt
 Blått
 Annat
 Bryr mig inte

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards